Työpaikkailmoitus

Liity tiimiimme vahvistamaan kasvua, jolla on merkitystä!

Haemme B2B-myynnin ja asiakkuuksienhallinnan ammattilaista vakituiseen työsuhteeseen vahvistamaan kasvuamme.

Tofuturen missiona on vahvistaa ESG-datan tehokasta hyödyntämistä vastuullisen liiketoiminnan kehittämiseksi niin, että yritykset pystyvät tietoon pohjautuen sekä minimoimaan negatiivisia vaikutuksiaan että kehittämään uusia vastuullisia liiketoimintoja. SaaS-palvelumme avulla yritykset voivat johtaa kehitystyötään systemaattisesti mm. kohti hiilineutraalius- ja työturvallisuustavoitteita, ja raportoida kehityksestä läpinäkyvästi eri sidosryhmille. Tarjoamme ratkaisua liiketoiminnan vastuullisuuden johtamiseksi sekä Suomen markkinoilla että kansainvälisesti.

Asiakkuuspäällikkönä sinulla on merkittävä rooli Tofuturen kasvutavoitteiden toteuttamisessa. Koet Tofuturen mission merkitykselliseksi ja haluat tarjota yrityksille ratkaisuja vastuullisuuden systemaattiseen johtamiseen.

Tofuturen asiakkuuspäällikön työssä

  • Vastuullasi on uusasiakassalkun rakentaminen ja asiakassuhteiden hoitaminen. Alkuun työsi pääpaino on uusasiakashankinnassa ja asiakasprojektien toteuttamisessa.
  • Koska olemme pieni tiimi, vastuualueesi tulee olemaan laaja-alainen. Vastaat myynnin suunnittelusta ja myyntiprosessin kokonaisuudesta aina pitkäjänteiseen asiakassuhteiden hoitamiseen asti.
  • Käytännön työssä vastaat mm. asiakkaiden aktiivisesta kontaktoinnista, tarjousprosessista ja kaupan klousaamisesta, SaaS-pohjaisen järjestelmän implementointiprojekteista, asiakassuhteiden hoitamisesta, asiakastuen tarjoamisesta ja asiakaslupauksen toteutumisesta.
  • Työssäsi tuet asiakkaita vastuullisuuden johtamisessa tiedolla; tunnistat asiakkaiden tarpeita ja lisämyyntimahdollisuuksia ja tuet asiakkaita tuotevalikoimamme käytössä. Työnkuvaasi kuuluu myös asiakassuhdemarkkinointiin liittyviä tehtäviä.
  • Työskentelet läheisesti yhteistyössä toimitusjohtajan ja tuotekehityspäällikön kanssa.

Odotamme sinulta

  • Vahvaa kokemusta tuloksellisesta B2B-myyntityöstä, erityisesti IT-alalta, ja näyttöjä ratkaisumyynnistä
  • Osaaminen yritysvastuusta on etu. Olet aidosti kiinnostunut kehittämään osaamistasi yritysten vastuullisuuden liiketoiminnan mahdollisuuksista ja vaatimuksista
  • Kokemusta asiakkaiden implementointiprojektien johtamisesta ja toteuttamisesta
  • Motivaatiota asiakassuhteiden pitkäjänteiseen hoitamiseen ja asiakastuen tarjoamiseen
  • Sujuvaa englannin kielen taitoa

Meillä onnistut, kun

  • Sinulla on palava halu saada aikaan tuloksia ja saavuttaa tavoitteet asiakaskokemuksesta tinkimättä
  • Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja kyky kuunnella asiakasta ja hänen tarpeitaan
  • Olet hands-on -tekijä, sillä pienessä organisaatiossa työtehtävät vaihtelevat strategisesta suunnittelusta käytännön tekemiseen
  • Otat vahvan omistajuuden työstäsi ja olet halukas tukemaan yrityksen kasvua

Tarjoamme sinulle

  • Aidosti merkityksellisen työn ja mahdollisuuden kehittää yritysten vastuullisuutta strategisella tasolla
  • Tilaisuuden olla mukana rakentamassa Tofuturen kasvua sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla
  • Laaja-alaisen työtehtävän ja vaikutusmahdollisuuden kasvua hakevan pienen yrityksen toimintaan ja prosesseihin
  • Joustavat työn tekemisen tavat etätyöskentelystä toimistotyöhön Helsingin keskustassa

 

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, palkkatoiveesi ja ansioluettelosi (pdf-muodossa) sähköpostitse osoitteeseen talous@tofuture.eu 19.11. mennessä.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä toimitusjohtaja Riikalta riikka.karppinen@tofuture.eu tai    p. + 358 40 5627424.